tirsdag den 21. februar 2012

Ansøgning til VNT selvvalgt projekt.

Ansøgning til VNT selvvalgt projekt.

Jeg har valgt at arbejde med akrylmaling, spraymaling, stencils og andre ting som giver fede effekter på lærred eller andre materialer. Min inspiration kom af besøget hos Alf, og på dette felt kunne jeg godt tænke mig at blive dygtigere.

Fremgangsmåde:

Jeg har reserveret nogle bøger på biblioteket, for at få lære om nogle grundlæggende fremgangsmåder. Dertil vil jeg søge masser af inspiration på nettet både til ideer og motiver.

Jeg vil også prøve at lave min egen personlige stencil ved at bruge et billede og lære om processen i det arbejde.

Tidsplan:

Inden 10. marts – købe materialer ind, samt fundet nok info, materiale og ideer til projektet.

Inden 10. april – lave 1. billed med effekter med evt købt/lånt stencil

Inden 10. maj – Lave egen stencils

Inden 11. Juni – Billed færdig med egen stencil


Ingen kommentarer:

Send en kommentar